Próbálja ki a szemüvegeket online, hogy megtalálja a megfelelő párat az Ön számára

A virtuális felpróbálás lehetősége lehetőséget ad az ügyfeleknek arra, hogy pontosan tudják, hogyan áll rajtuk egy szemüveg. Legyen szó napszemüvegről vagy vényköteles szemüvegről, a virtuális felpróbálás lehetővé teszi a kiskereskedők és a vásárlók számára, hogy kapcsolatot teremtsenek egymással. Ez kiküszöböli azt a gyakori problémát, hogy a vásárlóknak fizikai üzletbe kell jönniük, hogy megvásároljanak egy szemüveget.

Hogyan működik a virtuális felpróbáló eszköz?

A divatos napszemüvegektől kezdve a vényköteles szemüvegekig a szemüveggyártók mindkét kategóriában hatékony és hatékony virtuális felpróbáló eszközöket használnak. A virtuális felpróbálás a következő lépésekkel könnyen működik:

  1. Kezdje a különböző szemüvegmodellek böngészésével. Ezeket szűrheti anyag, szín, stílus vagy nem szerint.
  2. Ha megtalálta a pontos keretet, amelyik tetszik, csak válassza ki, majd kattintson a Try Me On gombra a termék fotójának tetején.
  3. Hagyja, hogy a webkamera hogyan néz ki a szemüveg az arcán, vagy képet is feltölthet.

Ilyen egyszerűen, könnyedén kipróbálhatod a szemüvegeket online

Hogyan segít a virtuális felpróbálás a szemüveggyártóknak?

A szemüveggyártók nagy hasznát vehetik annak, ha virtuális felpróbáló eszközökbe fektetnek be ügyfeleik számára. Íme a virtuális felpróbáló eszközök legfőbb előnyei a mai szemüveggyártók számára.

Szemüvegeket online
A szemüveg online kipróbálása lehetővé teszi, hogy minden szögből megnézze a kiválasztott kereteket

Ügyfél elkötelezettség 

Az ügyfélélmény az ügyfelek elkötelezettségéről szól. Azok a szemüvegmárkák, amelyek olyan eszközöket használnak, amelyek lehetővé teszik ügyfeleik számára a szemüvegek online kipróbálását, jobb ügyfélelkötelezettséget élvezhetnek, mivel a hatalmat maguk az ügyfelek kezébe adják. 

Virtuális próbarendszer vényköteles szemüvegekhez

A vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy pontosan kiválasszák, hogy végül mit szeretnének vásárolni. A kiterjesztett valóság segítségével a vásárlók számára gyorsabbá és egyszerűbbé vált a szemüvegvásárlás anélkül, hogy el kellene mozdulniuk a kanapéról. A vásárlók nagyobb valószínűséggel kötődnek olyan márkákhoz, amelyek következetesebb élményt nyújtanak számukra. 

Ügyfél-elégedettség

Nem lehet megmondani, hogyan fog kinézni egy szemüveg, hacsak nem próbálja fel. Ha a vásárlóknak van elképzelésük arról, hogyan fog kinézni rajtuk egy szemüveg, ha viselik, nagyobb az esélye annak, hogy elégedettebbek lesznek a vásárlással, ha egyszer megkapják azt. Ez segít csökkenteni a visszaküldések arányát. 

Ha a vásárló nagyon elégedett, nagyobb valószínűséggel vásárol újra attól a márkától, amelytől korábban pozitív élményt kapott. Ez aztán magasabb bevételt jelent a szemüveggyártók számára.

Digitális leltár 

A szemüvegmárkák képesek lesznek online bemutatni és bemutatni teljes kollekciójukat. Gyakran nehéz egy teljes kollekciót bemutatni egy fizikai üzletben, ha nem használják a kiterjesztett valóságot. De ez nagyon is lehetséges, ha digitális leltárakról van szó.

Ugyanabból a kategóriából származó cikkek: