A Bianchi kerékpárok nem véletlenül népszerűek, hiszen Eduardo Bianchi a kerékpáros világ egyik legismertebb neve. ha mindig is arról álmodtál, hogy egy Bianchi kerékpárt vezethetsz, itt a tökéletes alkalom, hogy bepillantást nyerj a kerékpár történetébe és korai kezdeteibe.
Ki az az Eduardo Bianchi?
Bianchi 1865-ben született, Olaszország szívében, alig néhány évvel Olaszország egyesülése után, ami az ország társadalmát és gazdaságát tekintve nagyon kritikus időszak volt. A város központjában található árvaházban nevelkedett, ahol csodálatos, minőségi oktatásban részesült, és hihetetlen módon megismerkedett a gépészmérnöki tudományokkal.

A tizenéves Bianchit egy szerelő tanoncnak küldték, és amint elkezdett önállóan pénzt keresni, adományokat is kezdett adni az intézménynek, amely gondoskodott róla, hogy felnőjön, és értékes előnyt adott neki az életben.
1885-ben, nem sokkal Bianchi 20. születésnapja előttth úgy döntött, hogy saját mechanikai üzletet nyit, és készen állt arra, hogy a saját lábára álljon. Akkoriban világos és egyszerű mottója volt, hogy csak a legjobb alkatrészeket használja és a lehető legjobb termékeket kínálja, amire a márka a mai napig büszke.
A vállalat számos elképesztő részletességű tárgy gyártásáért is felelős volt, a járművek és az orvosi eszközök voltak a Bianchi két legtermékenyebb termékkategóriája, amelyekkel a Bianchi indult.
Egy gép azonban megragadta Bianchi figyelmét és fantáziáját, és hamarosan beleszeretett. ez nem volt más, mint a velocipéd, egy vagy több kerékkel rendelkező, ember által hajtott járműtípus, amelynek legelterjedtebb változata a kerékpár. Akkoriban a kerékpárokat úgy fejlesztették ki, hogy az egyik kerék nagyobb volt, mint a másik. Bianchi nem találta logikusnak ezt a kialakítást, és ez arra inspirálta, hogy azonos méretű kerekekkel kísérletezzen.

A Bianchi kerékpárok korai napjai
Miután John Boyd Dunlop 1887-ben feltalálta a pneumatikus gumiabroncsot, a Bianchi 1888-ban kipróbálta ugyanezt a technológiát, ami forradalmasította a márkát és országos sikerre vitte őket.
Ez a siker egészen az 1890-es évekig megmaradt, és a kerékpározás a nagyközönség körében egyre ismertebb közlekedési eszközzé vált. Az évtized fordulóján a királyi udvar felkérte Bianchit, hogy tanítsa meg Margit királynőt a helyes kerékpározásra.
A Bianchi nem fogta vissza magát erre az alkalomra, és egy teljesen egyedi kerékpárt fejlesztett ki, amelynek gyémántokkal kirakott láncvédője van. Ez annyira lenyűgözte Margarita királynőt, hogy a sikeres kerékpározás elterjedt az egész országban, hogy a Bianchi szakértelmét igénylő portugál és más olaszországi méltóságok is megkívánták.
A királyi udvar 1895-ben szintén a Bianchit nevezte ki hivatalos beszállítónak. A királyi érdeklődés egybeesett azzal, hogy a nagyközönség körében egyre többen kezdtek el kerékpározni.
Ahogy az várható volt, a sportág következő fejlődése a versenyzés irányába haladt. Számos országos verseny bukkant fel Olaszország-szerte, mivel azok, akik követték a kerékpáros trendet, nem mérettették meg magukat másokkal. Bianchi és vállalkozása természetesen nagyon is érintett volt ebben. Ez a versenyelem Bianchi számára működött, mivel ez azt jelentette, hogy következetes módon lehetett tesztelni a különböző találmányokat, állandó nyomás alatt, hogy biztosak lehessünk abban, hogy a legjobb kerékpárt kapjuk.
1899-ben Giovanni Tomaselli a párizsi Grand Prix de la Ville de Paris versenyen szerezte meg a világ első előkelő győzelmét egy Bianchi motorral. Ez a siker volt az, amely a Bianchi kerékpárokat a vezető kereskedelmi márkává tette, és Tomaselli pályafutásának befejezése után a Bianchi legfontosabb pénzügyi tanácsadója lett.

A Bianchi kerékpárok egyedi és megkülönböztető tulajdonságai
A márka korai évei a kiválóság és a nagyság útjára indították, de csak az elhivatottság és a kemény munka révén vált a márka a kerékpáros világ legendás márkájává.
A márka büszke volt egyedi kivitelezésükre, az olasz alkatrészek és részegységek bajnoka volt, így minden általa kifejlesztett kerékpár tökéletes volt, amely dicsőségében teljesen olasz volt. A sikeres kerékpárosok és a sportrajongók egyaránt felfigyeltek a versenyzéshez szükséges győztes gép létrehozásához szükséges folyamatok megértésére és gondosságára. A Bianchi kerékpárokat használó versenyzőket mindig is a győzelmek kihívóinak tekintették a profi versenyszcénában.
A vintage Bianchi kerékpárok még mindig remekül működőképesek lehetnek, és a kerékpárok készítésében részt vevő szakértelem és kézműves munka csak azt jelzi, hogy képesek voltak kiállni az idő próbáját. Ezek a kerékpárok általában időtálló klasszikusok, amelyek garantáltan elfordítják a kerékpározás rajongóinak fejét, és ez joggal igaz.
Bianchi korai tapasztalatai azt jelentették, hogy a márka készen áll a sikerre, feltéve, hogy az általa fontosnak tartott ethosz folytatódik, beleértve a szakértelmet, a kiváló minőségű alkatrészeket és a részletekre való odafigyelést. Ez azt jelenti, hogy mindig nyugodt lehet a tudat, hogy a vintage Bianchi kerékpárok optimális minőségűek.
Valószínűleg már észrevette a zöld és a kék szín határozott árnyalatát, amely a Bianchi kerékpárok szinonimája. A szín helyes neve Celeste. Az olasz kifejezés azt jelenti, hogy mennyei, kék vagy mennyei, és egy pillantás erre a színre, és biztosan megérti, miért van ez így.
A legtöbb márka, amelyet most a piacon találhat, igyekszik azonnal felismerhető logókat létrehozni. Azonban semmi más nem képes úgy megragadni a figyelmet, mint a kiemelkedő celeste szín. A kerékpárosok még mérföldekről is könnyen észreveszik, és azonnal meg tudják állapítani a kerékpár márkáját, így ez jobb választás, mint más logók.
A zöld és a kék e szép árnyalatának is van egy érdekes háttértörténete. Valójában rengeteg elmélet kering az eredetéről, és arról, hogy miért ez maradt a népszerű márka központi eleme. Néhány ilyen elmélet között szerepel a milánói égbolt, a felesleges katonai festék és Margarita királynő szeme.
Ha legközelebb kerékpározni szeretne, ne feledje, hogy mindig jobb, ha nagyszerű kerékpárt vásárol, és ez a márka biztosan a dicsőséges és ünnepelt kerékpármárka lett. Azok voltak és azok a mai napig is.