Tartalomjegyzék:
Az online marketingszolgáltatások az online áruházak népszerűsítésére, a láthatóság növelésére és az eladások növelésére használt stratégiák és eszközök. Ez magában foglalja az e-kereskedelmi vállalkozások digitális marketingtechnikáinak olyan készletét, amelyek teljes mértékben javíthatják a teljesítményt, a SEO kritériumoktól a fizetett hirdetésekig, az e-mail marketingtől a közösségi médiáig, a tartalommarketingig és sok másig.
Az e-kereskedelmi marketing alapvető célja, hogy a vásárlókat az online áruházba vezesse, végigkísérje őket a vásárlási folyamaton, és hosszú távú kapcsolatokat alakítson ki, amelyek végül ismétlődő üzlethez vezetnek.
Top E-commerce marketing szolgáltatások
Tekintse meg részletesebben az e-kereskedelmi marketingszolgáltatások néhány különböző típusát, amelyek segítenek a vállalkozásoknak céljaik megvalósításában.

Keresőoptimalizálás (SEO)
Az egyik legfontosabb marketingszolgáltatás, amelyre egy e-kereskedelmi vállalkozásnak szüksége van, a SEO. Ez egy olyan eljárás, amely optimalizálja a weboldalt, hogy jobban szerepeljen a keresési találati oldalak SERP-oldalain bizonyos kulcsszavas kifejezésekre. Ezért az e-kereskedelmi cégek a SEO-stratégiáikat az organikus forgalomra – azokra, akik a Google-kereséseken keresztül botlanak az oldalra, fizetett hirdetések nélkül – tudják kihasználni.
A főbb e-kereskedelmi SEO-k közé tartozik:
- Az On-page optimalizálás magában foglalja a termékoldalak, kategóriaoldalak, meta leírások, címek, képek és még az URL struktúrák optimalizálását is, hogy a weboldalak keresőbarátok legyenek.
- Kulcsszókutatás – Határozza meg a megfelelő kulcsszavakat, amelyeket az ügyfelek keresnének a piacon, és ezeket a kulcsszavakat foglalja bele a tartalomba.
- Linképítés – Minőségi linkek beszerzése jó webhelyekről, hogy segítsen növelni a domain tekintélyt és a rangsorolást.
- Technikai SEO: Ez magában foglalja a weboldal technikai aspektusait, beleértve az oldal sebességét, a mobil-barátságot és a feltérképezhetőséget.
A jó SEO-stratégia például segít az e-kereskedelmi vállalkozásoknak abban, hogy sokkal magasabb helyezést érjenek el a termékeikre vonatkozó releváns kereséseknél, és ezáltal minősített forgalmat vonzzanak.