Még egy hétig várják a jelentkezéseket a HR-szakma legnépszerűbb versenyére

Az első HRKOMM AWARD 2017-ben startolt, azóta pedig újragondoltuk a kategóriákat, a zsűrit felturbóztuk a szakmai nagyágyúival és felráztuk egy kicsit a kategóriákat is.

A HRKOMM AWARD célja bemutatni a HR szakma stratégia jelentőségét, és megismertetni a szakmával a legérdekesebb, leghatékonyabb, legvagányabb megoldásokat, amikből mások is inspirálódhatnak, ezzel is évről évre emelve a HR-kommunikációs megoldások színvonalát.

Új kategóriák, különdíjak, pontszerzési lehetőség a Kreatív toplistán

A tavalyi és tavalyelőtti kategóriák mind megmaradtak, de újakkal egészültek ki, úgymint például „Z generációnak szóló kommunikáció”, vagy „környezettudatos munkahely”, illetve a kategóriabesorolás struktúrája is változott, azaz idén már nem csupán a tartalmat díjazzuk, de akár a formát is: lehetőség van kommunikációs csatorna alapján is benevezni az alkotásokat.

Továbbá két különdíjat is kiosztunk: egyiket a legvállalkozószelleműbb HR-osztály kapja, másikat pedig a legkreatívabb HR-kommunikációs ügynökség. Mindkettőt a nevezések alapján választjuk ki. A kategóriák és a különdíj díjazottjai számára ez egyben pontszerzési lehetőség is a Kreatív PR Toplistáján.

Pályázni Magyarországon futott HR megoldásokkal lehet. A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég saját, vagy ügynökség által készített megoldásaival, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáival.

Ha belekóstolnál, hogyan is zajlik a díjátadó, nézd meg a tavalyi eseményünkről készített képgalériát itt.

Ha szívesen megmérettetnéd magad, itt tudsz jelentkezni szeptember 6-ig!

Cikk forrása

Ugyanabból a kategóriából származó cikkek:

    Nincs