Az internetezők élményeket vásárolnak ajándékba tárgyak helyett

A tavalyi negyedik negyedévben a piacvezető Bónusz Brigád oldalán több mint 1,250 milliárd forintot költöttek a vevők főként ajándékra, amelyek már éves szinten is a teljes eladás 27 százalékát teszik ki.

A GKI Digital adatai szerint éves szinten az aktív online vásárlók száma több mint 3,2 millió volt, ők átlagosan 12 alkalommal vásároltak az interneten. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 650 ezren vásároltak, naponta mintegy 1000 alkalommal, miközben az oldalon mintegy 50 ezer látogató válogat minden nap az ajánlatok között.

A társaság és a GKI Digital közös felmérése szerint az emberek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, 10 százalék pedig hétvégére programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon.

Az élmények kosárértéke erőteljes növekedésnek indult: míg 2017-ben még átlagosan 6117 forintért vásároltak élményt az emberek, addig 2019-ben ennél több mint 40 százalékkal többet, 8611 forintot költöttek, miközben ajándékkártyából is 25 százalékkal több fogyott, mint a korábbi évben. A felmérés szerint a válaszadók 46 százaléka belföldi utazást ajándékozott, ezek közül a legnépszerűbb a luxus wellnessezés volt.

A nem specializált online bónuszos-kuponos piac teljes forgalma 2019-ben 3,5 milliárd forint körül alakult, ebből a Bónusz Brigád forgalma több mint 3,2 milliárd forint volt. 2020-ban várhatóan 4,3 milliárd forint forgalmat ér majd el a piac, és ebből mintegy 4 milliárd forint lesz a Bónusz Brigád forgalma.

Cikk forrása

Ugyanabból a kategóriából származó cikkek:

    Nincs