A jövő tartalmas

A folyamatos fejlesztések mögötti trendeket, kutatásokat, valamint a jövőbe mutató megoldásokat mutatta be a cég november 19-én, az Amadeus Executive Eventen, amelyet először, ám hagyományteremtő szándékkal szervezett meg a GDS hazai képviselete az idén nyáron nyílt Barceló Budapest szállodában.

Miért kell a technológia? – tette fel a kérdést Sascha Nau, a Retail Travel Channels marketing és kommunikációs vezetője, majd meg is adta a választ: mert ez a fejlődés motorja. Ma már robotok veszik át az ember munkáját, a dolgok internete és a mesterséges intelligencia minden élethelyzetben segíthet, de csak akkor, ha jól működik. Így például bebizonyosodott, hogy nincs szükség lassú, nem elég hatékony robotokra a szállodában, de a Disneyland által a vendégeknek előzetesen elküldött, minden szükséges információt tartalmazó és fizetőeszközként is használható chippel  felszerelt karkötő viszont megtérülő befektetés.

Minden technológiának az emberi élményekről kell szólnia – szögezte le a szakember, aki rámutatott arra is, hogy 2014 és 2018 között Amerikában a felmérések szerint 36-ról 44 százalékra emelkedett a boltokba járó vásárlók aránya az online rendelőkkel szemben, az Amazon pedig ezt a trendet felismerve üzleteket nyitott. És hiába van széles választékot nyújtó zenei applikáció a telefonunkon, a bakelitlemezek eladása ismét emelkedni kezdett. Épp ezért, figyelmet kell fordítani a „phygital”, vagyis a fizikai és a digitális élményeket összekapcsoló termékekre. 

Tartalom, sokféleképp közvetítve

Kitija Tigule, az Amadeus Skandináviáért és Közép-Európáért felelős vezetője a tartalom elosztásának fejlődéséről szólva a Netflix példáját említette. A ma már közel 150 millió előfizetővel rendelkező cég ugyanis 1997-ben DVD-kölcsönzőként nyílt meg, de igazából már akkor is tartalmat osztott meg, majd kihasználva a video on demand lehetőségeit, digitális megoldásokra tért rá.

No de hogyan működik mindez az utazás világában? A fogyasztó alapvetően személyre szabott ajánlatokat szeretne, és fontos számára a releváns választás, az átláthatóság és az egyszerűség. A tartalom pedig a kapcsolatokról szól – így össze kell kötnünk dolgokat, mert

Cikk forrása

Ugyanabból a kategóriából származó cikkek:

    Nincs